БЕЗСТРОКОВЕ ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ.
Купуючи ювелірний виріб Imperia Zolota, Ви отримуєте: як естетичне задоволення від дизайну і блиску каменів, так і надійну гарантію від самого заводу виробника.
Виготовлення.
Всі наші прикраси виготовляються на сучасному обладнанні і проходять 5 етапів ВТК. Запорукою того, що перед Вами якісна заводська ювелірна прикраса, є наявність проби (585 - для золота, 925 - для срібла) і клейма заводу виробника.
Бирки.
Товарний ярлик (бирка), яка знаходиться на виробі - це документ, в якому описані всі характеристики цього виробу (артикул, проба, вага, характеристика каміння, ціна, друк ВТК).
Ми гарантуємо, що на бирках, міститься точний і повний опис, який відповідає характеристикам ювелірного виробу.
Положення про гарантії і безкоштовне сервісне обслуговування, включає:
- Чистку від забруднень і полірування ювелірного виробу 1 раз на рік (під час полірування вага виробу може незначно змінитися).
- Закріплення випавших каменів (безкоштовно закріплюємо натуральні камені, діаманти, напівкоштовні камені, перли, тільки при наявності вашого випавшого каменя).
- Усунення прихованих дефектів виробу, які могли виникнути з вини виробника.
Для виконання гарантійного ремонту або сервісного обслуговування, необхідно:
- наявність бирки виробу;
- заповнити заявку на сервісне обслуговування (в офіційному магазині, або на сайті) ЗАЯВКА;
- відправити вироби на завод виробник (доставка здійснюється за рахунок покупця в обидві сторони) або передати виріб в магазин, де воно купувалося;
- попередньо потрібно узгодити з консультантами всі дані для відправки на завод, по телефону (050) 472-95-82.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на вироби, які мають:
- явні механічні пошкодження;
- сліди взаємодії: з лужними миючими засобами; речовинами, що містять хлор і йод; кремами і мазями; ртуттю та її сполуками;
- видимість і самостійний ремонт, виконаний не виробником;
- пошкодження в результаті інших зовнішніх впливів.
Переконайтеся в бездоганній якості наших виробів!
У разі ж, виявлення заводського браку протягом 14 днів з дня покупки, ви відправляєте виріб на завод виробник, де наша експертна комісія виносить рішення, і якщо це виробничий брак, то вам на вибір буде запропоновано:
- безкоштовне усунення недоліків товару або
- заміна на аналогічний виріб належної якості.
З усіх питань, щодо гарантій і обслуговування, звертайтеся за телефонами інтернет магазину, консультанти допоможуть вирішити питання що виникли.
====
(050) 472-95-82 (063) 851-14-04 (068) 823-71-07